Computer-Mediated Negotiated Interaction: An Expanded Model (2003) Smith, B. Modern language journal Vol. 87 Núm. 1 Pág. 38-57

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Examining the relative effectiveness of online, blended and face-to-face teaching modes for promoting EFL teacher professional development
Examining the relative effectiveness of online, blended and face-to-face teaching modes for promoting EFL teacher professional development Núm. 9 Pág. 13-27 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Sun, Qiang Zhang, Lawrence Jun
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO
2023 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Martínez Arbelaiz, Asunción Saragueta, Eider Leacox, Erika J.
“Sorry, One More Time”: The Role of Resolution Strategies in a Virtual Exchange Partnership
“Sorry, One More Time”: The Role of Resolution Strategies in a Virtual Exchange Partnership Núm. 44 Pág. 155-186
2023 ES Review. Spanish Journal of English Studies
Guill Garcia, Patricia
Effective moderation in asynchronous discussion forums in online language classrooms
Effective moderation in asynchronous discussion forums in online language classrooms Vol. 13 Núm. 4 Pág. 4 ARTICULO
2020 Bellaterra
Robbins, Jackie
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students Núm. 31 Pág. 97-116 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Clavel Arroitia, Begoña
Approche multimodale de deux types de tâches orales réalisées de face à face et à distance en L3 (français)
Approche multimodale de deux types de tâches orales réalisées de face à face et à distance en L3 (français) Núm. 12 Pág. 23-32 ARTICULO
2017 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Delgar Farrés, Gemma
Using ICT to contact the target culture
Using ICT to contact the target culture Vol. 3 Núm. 3 Pág. 153-167 ARTICULO
2016 International Journal for 21st Century Education (IJ21CE)
Caffesse, Luciana Guasch Pascual, Teresa
Telecollaboration in a secondary school context
Telecollaboration in a secondary school context Núm. 15 Pág. 74-81 ARTICULO
2015 @tic. revista d'innovació educativa
Pennock-Speck, Barry Clavel Arroitia, Begoña
Using Skype in a Primary Class: A Case Study
Using Skype in a Primary Class: A Case Study Vol. 6 Núm. 2 Pág. 49-68 ARTICULO
2013 Bellaterra
Cuestas Verjano, Aida

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024