Exploring the increase of receptive vocabulary knowledge in the foreign language (2009) ARTICULO Terrazas Gallego, Melania Agustín Llach, María del Pilar IJES. international journal of English studies Vol. 9 Núm. 1 Pág. 113-133

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
2022 Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera Núm. 19 Pág. 517-540 ARTICULO
2021 Çédille
Maya Retamar, María Guadalupe de la Mora Ramos, Inmaculada
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English Núm. 32 Pág. 7-22 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Kavanoz, Suzan Varol, Burcu
Estudio del conocimiento léxico en FLE de estudiantes españoles de Secundaria
Estudio del conocimiento léxico en FLE de estudiantes españoles de Secundaria Vol. 30 Núm. 2 Pág. 527-543 ARTICULO
2019 Revista complutense de educación
Maya Retamar, María Guadalupe de la Mora Ramos, Inmaculada
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students Vol. 17 Núm. 2 Pág. 81-99 ARTICULO
2017 IJES
Castro García, Damaris
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO
2016 IJES
Agustín Llach, María del Pilar
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Fernández Fontecha, Almudena
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO
2014 RAEL
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO
2014 Miscelánea
Canga Alonso, Andrés Fernández Fontecha, Almudena
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Canga Alonso, Andrés
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO
2013 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Canga Alonso, Andrés
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO
2012 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Fontecha, Almudena Terrazas Gallego, Melania
Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language
Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language Núm. 12 Pág. 45-76 ARTICULO
2012 Elia
Agustín Llach, María del Pilar Terrazas Gallego, Melania

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024