Exploring the increase of receptive vocabulary knowledge in the foreign language (2009) ARTICULO Terrazas Gallego, Melania Agustín Llach, María del Pilar IJES. international journal of English studies Vol. 9 Núm. 1 Pág. 113-133
- Número de citas: 16 (18.8% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 7 FILOLOGIAS 12 LINGUISTICA 6 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas | 2022 | Universidad de La Rioja |
Guerra Álvarez, M Isabel
|
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera Núm. 19 Pág. 517-540 ARTICULO | 2021 | Çédille |
Maya Retamar, María Guadalupe de la
Mora Ramos, Inmaculada
|
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English Núm. 32 Pág. 7-22 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Kavanoz, Suzan
Varol, Burcu
|
Estudio del conocimiento léxico en FLE de estudiantes españoles de Secundaria Vol. 30 Núm. 2 Pág. 527-543 ARTICULO | 2019 | Revista complutense de educación |
Maya Retamar, María Guadalupe de la
Mora Ramos, Inmaculada
|
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Iglesias Diéguez, Kevin
Martínez Adrián, María
|
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students Vol. 17 Núm. 2 Pág. 81-99 ARTICULO | 2017 | IJES |
Castro García, Damaris
|
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO | 2016 | IJES |
Agustín Llach, María del Pilar
|
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Fernández Fontecha, Almudena
|
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO | 2015 | Encuentro |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO | 2014 | RAEL |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO | 2014 | Miscelánea |
Canga Alonso, Andrés
Fernández Fontecha, Almudena
|
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41 | 2013 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Canga Alonso, Andrés
|
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO | 2013 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Canga Alonso, Andrés
|
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO | 2012 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Fernández Fontecha, Almudena
Terrazas Gallego, Melania
|
Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language Núm. 12 Pág. 45-76 ARTICULO | 2012 | Elia |
Agustín Llach, María del Pilar
Terrazas Gallego, Melania
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024