Vocabulary input in EFL textbooks (2008) ARTICULO Jiménez Catalán, Rosa María Mancebo Francisco, Rocío Revista española de lingüística aplicada Núm. 21 Pág. 147-166

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The productive vocabulary of multimodal and unimodal English as a Foreign Language learners
The productive vocabulary of multimodal and unimodal English as a Foreign Language learners Núm. 4 Pág. 139-153 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Montero Saiz Aja, Alejandra
Perceptual learning style preferences of monolingual and bilingual EFL learners
Perceptual learning style preferences of monolingual and bilingual EFL learners Vol. 28 Núm. 1 Pág. 207-227 ARTICULO
2022 LFE
Montero Saiz Aja, Alejandra
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
2022 Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
The effect of multiple encounters in contextualized learning
The effect of multiple encounters in contextualized learning Núm. 25 Pág. 49-62 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Sánchez Manzano, María Jesús Fernández-Sánchez, Alfredo
EFL learners’ cultural available lexicon
EFL learners’ cultural available lexicon Vol. 22 Núm. 2 Pág. 177-201 ARTICULO
2016 LFE
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes Núm. 32 Pág. 133-152 ARTICULO
2016 Ibérica
Sánchez Manzano, María Jesús Fernández-Sánchez, Alfredo
An analysis of cultural vocabulary in ELT textbooks
An analysis of cultural vocabulary in ELT textbooks Núm. 16 Pág. 83-96 ARTICULO
2015 Odisea
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela
A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks
A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks Vol. 28 Núm. 1 Pág. 73-96 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Bueno Alastuey, María Camino Luque Agulló, Gloria
Vocabulary knowledge dimensions in ELF textbooks
Vocabulary knowledge dimensions in ELF textbooks Núm. 23 Pág. 30-37 ARTICULO
2014 Encuentro
Fernández Orío, Susana
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO
2013 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Canga Alonso, Andrés
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Canga Alonso, Andrés
Vocabulary used in e-mails by mixed-ability EFL secondary school students
Vocabulary used in e-mails by mixed-ability EFL secondary school students Núm. 26 Pág. 107-126 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
Canga Alonso, Andrés
Lexical frequency, textbooks and learning from a cognitive perspective. A corpus-based sample analysis of ELT materials
Lexical frequency, textbooks and learning from a cognitive perspective. A corpus-based sample analysis of ELT materials Núm. 1 Pág. 77-94 ARTICULO
2012 Revista española de lingüística aplicada
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino
Análisis del léxico de aprendices de inglés de cuarto de secundaria en e-mails
Análisis del léxico de aprendices de inglés de cuarto de secundaria en e-mails Vol. 5 Núm. 9 Pág. 2 ARTICULO
2012 Espiral. Cuadernos del profesorado
Canga Alonso, Andrés

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024