Not Everything Is Proportional: Effects of Age and Problem Type on Propensities for Overgeneralization (2005) De Bock, Dirk Hessels, An Janssens, Dirk Verschaffel, Lieven Dooren, Wim Van Cognition and instruction Vol. 23 Núm. 1 Pág. 57-86
- Número de citas: 7 (28.6% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Sustainability of a Teacher Professional Development Program on Proportional Reasoning Skills of Students With Mathematics Difficulties Vol. 89 Núm. 1 Pág. 79-100 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Harwell, Michael R.
Im, Soo-hyun
|
Beyond additive and multiplicative reasoning abilities Vol. 33 Núm. 4 Pág. 559-576 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Degrande, Tine
Verschaffel, Lieven
Dooren, Wim Van
|
Development of children's solutions of non-standard arithmetic word problem solving Vol. 19 Núm. 1 Pág. 93-123 ARTICULO | 2014 | Revista de psicodidáctica |
Jiménez, Laura
Verschaffel, Lieven
|
Prospective Elementary School Teachers´ Proportional Reasoning Vol. 7 Núm. 1 Pág. 1-19 ARTICULO | 2012 | PNA |
Valverde, Gabriela
Castro Martínez, Encarnación
|
Características del desarrollo del razonamiento proporcional en la educación primaria y secundaria Vol. 30 Núm. 1 Pág. 129-142 ARTICULO | 2012 | Enseñanza de las ciencias |
Fernández Verdú, Ceneida
Llinares Ciscar, Salvador
|
Missing Value and Comparison Problems: What Pupils Know before the Teaching of Proportion Vol. 6 Núm. 3 Pág. 73-83 ARTICULO | 2012 | PNA |
Silvestre, Ana Isabel
Ponte, Joao Pedro da
|
De la estructura aditiva a la multiplicativa Vol. 34 Núm. 1 Pág. 67-80 ARTICULO | 2011 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Fernández Verdú, Ceneida
Linares Mustarós, Salvador
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024