An analysis and comparison of three theoretical models of the reading-writing relationships in spanish-speaking children (2020) Jiménez González, Juan Eugenio García, Eduardo Naranjo, Francisco León Pérez, Sara del Cristo Hernández Cabrera, Juan Andrés Reading-writing connections towards integrative literacy science
- Número de citas: 1 (100.0% autocitas)
-
insert_chart_outlined Más Indicadores
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
| Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
|---|---|---|---|
| A Cross-lagged panel analysis of reading, writing, and math in first-grade elementary students Vol. 43 Núm. 1 Pág. 35 ARTICULO | 2025 | Revista de investigación educativa, RIE |
Jiménez González, Juan Eugenio
León Pérez, Sara del Cristo
Hernández Cabrera, Juan Andrés
García Miranda, Eduardo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Nov-2025
Ver en Dialnet