Gender and Motivation in EFL Vocabulary Production (2010) Fernández Fontecha, Almudena Gender perspectives on vocabulary in foreign and second languages

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La disponibilidad léxica de estudiantes y académicos de pedagogía en inglés de una universidad regional
La disponibilidad léxica de estudiantes y académicos de pedagogía en inglés de una universidad regional Núm. 78 Pág. 192-213
2023 Nueva Revista del Pacífico
Quintanilla Espinoza, Angie Kloss Medina, Steffanie
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Disponibilidad léxica en inglés de futuros profesores de Educación Primaria
Disponibilidad léxica en inglés de futuros profesores de Educación Primaria Núm. 32 Pág. 359-390 ARTICULO
2020 Tejuelo
Maya Retamar, María Guadalupe de la López Pérez, María Magdalena
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera Vol. 10 Núm. 2 Pág. 216-230
2020 Revista Educación Las Américas
Quintanilla Espinoza, Angie Kloss, Steffanie F.
Incidencia del factor sexo en el léxico disponible de una comunidad bilingüe
Incidencia del factor sexo en el léxico disponible de una comunidad bilingüe Núm. 25 Pág. 83-107 ARTICULO
2019 Ogigia
Calero Fernández, María Ángeles Serrano Zapata, Maribel
El léxico disponible en inglés de chicos y chicas españoles adolescentes
El léxico disponible en inglés de chicos y chicas españoles adolescentes Núm. 19 Pág. 157-176 ARTICULO
2019 Elia
Jiménez Catalán, Rosa María Canga Alonso, Andrés
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language?
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Castro García, Damaris
Estudios de disponibilidad léxica en español y en inglés
Estudios de disponibilidad léxica en español y en inglés Vol. 11 Núm. 22 Pág. 16-31 ARTICULO
2017 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Jiménez Catalán, Rosa María
Gender differences in university EFL students’ language proficiency corresponding to self-rated attention, hyperactivity and impulsivity
Gender differences in university EFL students’ language proficiency corresponding to self-rated attention, hyperactivity and impulsivity Vol. 15 Núm. 41 Pág. 48-74 ARTICULO
2017 Electronic journal of research in educational psychology
Liang, Hsin-Yi Kelsen, Brent A.
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Fernández Fontecha, Almudena
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction
A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 27-48 ARTICULO
2014 IJES
Fernández Fontecha, Almudena Canga Alonso, Andrés
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO
2012 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Fontecha, Almudena Terrazas Gallego, Melania

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024