págs. 1-11
págs. 12-33
págs. 34-41
págs. 42-49
págs. 50-62
Difficulties in learning biochemistry: Case of 1st year medical students, Tangier
Zeinab Elhousni, Jawhar Laamech, Rajae Zerhane, Rachid Janati Idrissi
págs. 63-74
págs. 75-84
págs. 85-94
págs. 95-107
págs. 108-119
págs. 120-130
págs. 131-145
págs. 146-155
págs. 156-166
págs. 167-177
págs. 178-190
págs. 191-201
págs. 202-215
págs. 216-227
The model of implementation of distance learning in out-of-school education institutions
Larysa Vorona, Nataliia Kononets, Valeriy Zhamardiy, Iryna Babenko, Tetiana Blahova, Oleksandr Zhyrov
págs. 228-239
págs. 240-247
Assessing the K-12 program implementation in the Philippines as an input to school-based policy plan
págs. 248-266
págs. 267-278
págs. 279-289
págs. 290-301
págs. 302-313
págs. 314-322
págs. 323-333
págs. 334-347
págs. 348-358
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados