From fire to water: a symbolic analysis of the "elements " in the Elizabethan erotic discuorse
págs. 9-21
The Dram of Evil: Medieval Symbollism in Hamlet
págs. 23-27
págs. 29-38
Authorial revision and authoritative texts: A case for discourse s56tylistics and the Pied Bull Quarto
págs. 39-56
The English Renaissance and the Canary Islands: Thomas Nichols and Edmund Scory
págs. 57-70
págs. 71-81
The inevitable death of desdemona: Shakespeare and the Mediterranean tradition
págs. 83-93
The "Female Page": Transvestism and 'Ambiguity' in Elizabethan theatre roles
págs. 95-111
págs. 113-121
págs. 123-134
págs. 135-146
págs. 147-155
págs. 157-165
The Inevitale death Desdemona: the Conflict between Will and Reason
págs. 167-179
Fallen Fruit, Fallen Men and a Fallen State: Images of Marvell's Pastoral Poetry
págs. 181-192
págs. 193-206
págs. 207-215
págs. 217-230
The Spanish match through the texts: Jonson, Middleton and Howell
págs. 231-246
The first captivity narrative: Alvar Nuñez Cabeza de Vaca's 1542 La Relacion
págs. 247-260
Lewkenor / Lucanor (1555?-1627?): fragmentos bio-bibliográficos de un traductor olvidado
págs. 261-287
págs. 289-302
págs. 303-312
Blood, love and tears: Renaissance entertainment
págs. 313-319
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados