Les xarxes socials i les possibilitats que ens obre el Web 2.0 ens duen a replantejar-nos algunes de les vies de treball encaminades al desenvolupament d�una història de l�educació d�acord amb la societat digital. Les múltiples oportunitats per aprendre i construir el coneixement de manera compartida ens repten a generar coneixement en xarxa i col·laborar conjuntament per: donar a conèixer les nostres investigacions; conèixer altres formes de treba llar; compartir recursos i experiències; intercanviar informació; etc. La comunicació presenta els primers resultats d�un projecte d�investigació interuniversitari (Universitat de València, Universitat de les Illes Balears, Universitat de Sevilla i Universitat de Múrcia), en el qual s�ha creat HistoEdu, un espai de col·laboració científica específic per a la història de l�educació.
En aquesta xarxa social, entre altres possibilitats, els historiadors de l�educació tenen l�oportunitat de compartir recursos docents i investigadors, en un espai en el qual poden debatre i establir contactes acadèmics amb historiadors afins als seus interessos investigadors.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados