Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ús professional i possibilitats docents de les xarxes socials en la història de l´educació. «Histoedu»: un espai de col·laboració científica

  • Autores: Andrés Payà Rico, Pablo Álvarez Domínguez
  • Localización: Imatges de l'escola, imatge de l'educació: Actes de les XXI Jornades d'Història de l'Educació / coord. por Francesca Comas Rubí, Sara González Gómez, Xavier Motilla Salas, Bernat Sureda Garcia, 2014, ISBN 978-84-8384-294-2, págs. 459-468
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les xarxes socials i les possibilitats que ens obre el Web 2.0 ens duen a replantejar-nos algunes de les vies de treball encaminades al desenvolupament d�una història de l�educació d�acord amb la societat digital. Les múltiples oportunitats per aprendre i construir el coneixement de manera compartida ens repten a generar coneixement en xarxa i col·laborar conjuntament per: donar a conèixer les nostres investigacions; conèixer altres formes de treba llar; compartir recursos i experiències; intercanviar informació; etc. La comunicació presenta els primers resultats d�un projecte d�investigació interuniversitari (Universitat de València, Universitat de les Illes Balears, Universitat de Sevilla i Universitat de Múrcia), en el qual s�ha creat HistoEdu, un espai de col·laboració científica específic per a la història de l�educació.

      En aquesta xarxa social, entre altres possibilitats, els historiadors de l�educació tenen l�oportunitat de compartir recursos docents i investigadors, en un espai en el qual poden debatre i establir contactes acadèmics amb historiadors afins als seus interessos investigadors.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno