Ayuda
Ir al contenido

Resumen de Els itineraris postobligatoris dels joves i la reforma escolar

R. Merino, Jordi Planas Coll

  • Aproximadament tres quar-tes parts deis joves que tenen I'edat pertinent accedeixen avui als ensenyaments secundaris postobligatoris, i prop deis dos teryos es presenten al mercat de treball amb titulacions d'aquest nivell. Paradoxalment, disposem d'escasses informacions, tant pel que fa referencia a com circulen aquests adolescents pel siste-ma educatiu com pel que fa referencia als seus «resultats» d'in-serció professional un cop fina-litzats els cicles educatius de la secundaria. En aquest article volem pre-sentar les escasses informacio-ns disponibles al respecte i plantejar algunes hipótesis i interrogants sobre els futurs comportaments deis joves estudiants deis en-senyaments secundaris en el nou escenari de la reforma educati-va proposada a la LOGSE. Peró per emmarcar el tema, volem presentar en el primer apartat d'aquest article els princi pals ele-ments contextuals que, al nos-tre entendre, enquadren aquests processos.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus