Ayuda
Ir al contenido

Sobre a ética na imaxe feminina nos medios de comunicación audiovisuais

  • Autores: Teresa Piñeiro Otero, Luis Xabier Martínez Rolán
  • Localización: Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006 / coord. por Margarita Ledo Andión, 2006, ISBN 84-9750-620-0, págs. 1539-1553
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Dende a súa aparición, os medios de comunicación teñen xogado un papel relevante na estandarización de arquetipos femininos e a creación doutros novos. Especial atención merecen todos aqueles que recrean unha muller que asume roles "secundarios" na sociedade, e que en certo modo lexitiman unha problemática social presente: a violencia de xénero. Tomando como marco de referencia os dereitos humanos e a recente proposta de decálogo para o tratamento da violencia de xénero nos medios, propoñemos a revisión dalgúns conceptos clave - liberdade, tolerancia, igualdade, responsabilidade... - que axuden a un tratamento máis serio, correcto e plural da imaxe feminina dende os medios de comunicación audiovisuais.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno