Revolutionizing EFL special education: how ChatGPT is transforming the way teachers approach language learning
págs. 5-23
Acceptance and use of cloud-based virtual platforms by higher education vocational school students: application of the UTAUT model with a PLS-SEM approach
págs. 24-38
págs. 39-50
Challenges of social media in education: review and bibliometric analysis of scientific production to map trends and perspectives
págs. 51-67
Bibliometric analysis of technology-supported language learning: LMOOC trend in China
págs. 68-81
págs. 82-95
University students' perceived information overload mediates smartphone immediate response syndrome during COVID-19 outbreak: taking the perspective of personality
Jon-Chao Hong, Qing Wei, Yangang Li, Zehui Zhan, Xuanxuan Zou, Chaocheng Zhong
págs. 96-114
págs. 115-133
Recursos Educativos Abiertos (REA) en la formación inicial docente: aproximación tecnológica en la enseñanza de lengua
págs. 134-148
Impacto del plan lector en estudiantes de educación primaria
Antonio José Moreno Guerrero, José Antonio Marín Marín, Noemí Carmona Serrano, Jesús López Belmonte
págs. 149-161
Personalidad, burnout y competencia digital en el profesorado universitario: un acercamiento a la realidad actual
Ana Isabel Agustí López, Antonia Martí Aras, Ana Rodríguez Martín, Cristina Gabarda Méndez
págs. 162-176
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados