págs. 6-11
págs. 12-17
L’aprenentatge en joc: gamificació i creació de jocs amb futurs mestres
págs. 18-23
págs. 23-27
Escapa dels contes: L’escape room dels contes populars. Alumnes de Primària guanyen el Premi Tísner de creació de jocs
págs. 28-31
Gamelex: de gamificar se n’aprèn gamificant
Jaume Batlle Rodríguez, María Vicenta González Argüello, Joan-Tomás Pujolá Font
págs. 32-36
págs. 37-40
págs. 41-43
págs. 44-47
págs. 48-52
págs. 53-55
págs. 57-60
La granja escola de Sriniketon, creada per Tagore el 1922: Un model de reconstrucció rural
págs. 61-65
págs. 66-67
págs. 68-69
Picotejades pedagògiques. Jaume Cela i Olllé. Barcelona: Rosa Sensat, 2019. Col·lecció Testimonis 14
Es reseña de:
Associació de Mestres Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-948436-6-2
págs. 70-72
Es reseña de:
Aventures d'aprenentatge: construir escola amb el treball per projectes
Universidad de Vic, Eumo Editorial, 2018. ISBN 978-84-9766-649-7
págs. 72-73
Domènech, Jordi. "Aprenentatge basat en projectes, treballs pràctics i controvèrsies: 28 propostes i reflexions per ensenyar ciències": Barcelona: Rosa Sensat, 2019
Antoni Poch i Comas (res.)
Es reseña de:
Aprenentatge basat en projectes, treballs pràctics i controvèrsies: 28 propostes i reflexions per ensenyar ciències
Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-948436-8-6
págs. 74-75
Es reseña de:
Contribucions de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía en Iberoamérica
2018
págs. 76-77
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados