págs. 1-2
págs. 3-14
págs. 15-24
Students in higher education: Social and academic uses of digital technology
Eliana Esther Gallardo Echenique, Luis Marqués Molías, Mark Bullen
págs. 25-37
Mobile learning: perspectives
Juan Carlos Torres Díaz, Pablo Vicente Torres Carrion, Alfonso Infante Moro
págs. 38-49
The relationship between post formats and digital engagement: a study of the Facebook pages of Mexican universities
Gabriel Valerio Ureña, Dagoberto Herrera Murillo, Fernando Villanueva Puente, Natalia Herrera Murillo, María del Carmen Rodríguez
págs. 50-63
The Future of MOOCs: Adaptive Learning or Business Model?
págs. 64-73
A Cluster Analysis of MOOC Stakeholder Perspectives
Ahmed Mohamed Fahmy Yousef, Mohamed Amine Chatti, Marold Wosnitza, Ulrik Schroeder
págs. 74-90
Self-motivation challenges for student involvement in the Open Educational Movement with MOOC
Brenda García Espinosa, Mtra. Gloria Concepción Tenorio Sepúlveda, María Soledad Ramírez Montoya
págs. 91-103
págs. 104-118
Beyond objective testing and peer assessment: alternative ways of assessment in MOOCs
págs. 119-130
Comparative between quality assessment tools for MOOCs: ADECUR vs Standard UNE 66181: 2012
Miguel Baldomero Ramírez Fernández, José L. Salmerón, Eloy López Meneses
págs. 131-144
"La expansión del conocimiento en abierto: los MOOC". Esteban Vázquez Cano, Eloy López Meneses y José Luis Sarasola Sánchez-Serrano
María Esther del Moral Pérez (res.)
Es reseña de:
La expansión del conocimiento en abierto: MOOC
Esteban Vázquez Cano, Eloy López Meneses, José Luis Sarasola Sánchez-Serrano
Barcelona: Octaedro, 2013 (2 ed.) . ISBN 84-9921-702-8
págs. 145-150
págs. 151-154
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados