Els eixos transversals: intencionals i planificats
Rosa M. Guitart
pág. 4
Integració dels eixos transversals en el currículum
Rosa Maria Pujol Vilallonga
pág. 7
El projecte educatiu de centre, element de fonamentació de l'activitat educativa
Joaquim Pèlach y Busóm
pág. 17
L'avaluació en els eixos transversals
Rafael Yus Ramos
pág. 23
Eixos transversals i curriculum
Jordi Blanch
pág. 33
La festa com a element de salut
pág. 37
L'educació viària com a eix transversal a l'escola Barcelona
Maria Corbairán
pág. 43
L'educació ambiental com a eix transversal
Angel Domingo
pág. 47
Els eios transversals en l'aula d'educació especial: l'educació per al consum
Patrícia Terradelles
pág. 55
La mostra Australopitheca i altres il-lusions. Intentant coeducar a secundària
pág. 59
Una proposta per a l'educació sexual i afectiva a secundària
Jordi de Manuel
pág. 67
Cooperar per a la pau
pág. 75
Avaluació del sistema i aprenentatge del professorat
Miguel Ángel Santos Guerra
pág. 81
Llegua a l'escola o normalització lingüistica?
Teresa Eulalia Calzada, Jaume Cela Ollé
pág. 85
Els trens: un projecte amb la gent gran
Maria Josep Jiménez
pág. 95
L'ensenyament-aprenentatge de la lectoescriptura
O Adroher
pág. 99
Visita al parc natural de la zona volcànica de la Garrotxa
Joaquín Fernández
pág. 107
Art creador infantil
pág. 115
Coordinació primària-secundària: un model de traspàs d'informació
pág. 123
Con der: un rellotge de llavors amb envasos i recipients.
pág. 129
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: