págs. 19-24
págs. 25-32
págs. 33-48
Calderón and his Theatre: major Concerns in Current Studies
págs. 49-74
págs. 75-100
A Counter-Reformation Hero: the Saint and Martyr in Calderón's "El príncipe constante"
págs. 101-110
Tiempo, fortuna y constancia: trama y entramado en "El príncipe constante" de Calderón
págs. 111-132
págs. 111-132
Los actores del siglo XVII ante "La vida es sueño": de la técnica de la turbación a la práctica de la suspensión
págs. 145-172
"El alcalde de Zalamea, la Nueua": Date and Composition
págs. 173-182
Historicizing "Painter of Dishonour" on the Foreign Stage: A Radical Interrogation of Tragedy
págs. 183-216
Anticipating Brecht: alienation and Agency in Caldron's Wife-murder Plays
págs. 217-236
págs. 237-254
págs. 255-264
págs. 265-288
Calderón in the Country: Corpus Christi Perfomances in Towns around Madrid, 1636-60
págs. 289-316
págs. 317-340
págs. 341-356
Calderón, "cisne del Manzanares": loas cortesanas y conciencia artística
págs. 357-390
A Tale of Three Cities: the Place of the Theatre in Early Modern Madrid, Paris and London
págs. 391-420
págs. 421-434
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados