Aprendizaxe-Servizo no Ensino Secundario: proxectando vínculos entre Patrimonio e Educación para a Cidadanía
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/28954
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Aprendizaxe-Servizo no Ensino Secundario: proxectando vínculos entre Patrimonio e Educación para a Cidadanía |
Autor/a: | Lobato García, Margarita |
Dirección/Titoría: | Santos Rego, Miguel Ángel Lorenzo Moledo, Mar |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional (EDIUS) Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Educación |
Palabras chave: | educación | cidadanía | patrimonio | Aprendizaxe-Servizo | identidade | compromiso cívico | |
Data: | 2022 |
Resumo: | Esta tese comezou polo interese por coñecer a implantación dos proxectos de Aprendizaxe-Servizo en España e na Comunidade Autónoma de Galicia, empregando como elemento de análise o patrimonio histórico, artístico, cultural e natural, dende a perspectiva da Educación para a Cidadanía no Ensino Secundario. Estruturamos a tese en dúas partes: na primeira procedemos a expoñer o estudio teórico sobre os aspectos plantexados anteriormente, que nos levou ao deseño duns instrumentos como por exemplo as pautas para identificar un proxecto de ApS, a enquisa e as entrevistas aos protagonistas do estudio; e na segunda parte analizamos a experiencia de ApS no Instituto de Secundaria de Porto do Son. Os resultados foron moi satisfactorios para estudantes e propfesorado participante na investigación, aínda que a análise cuantitativa realizouse nos dous últimos cursos da experiencia, curso 2013-2014 e curso 2014-2015. Esta tese permitiunos identificar e concretar as boas prácticas de ApS no ámbito local, así como tamén experimentar a importancia que ten a investigación obxectiva e rigorosamente científica na formación continua do profesorado, e na súa experiencia profesional. Por outro lado, as conclusións apuntan a unha mellora dos resultados académicos no alumnado. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/28954 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: