Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/26343
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia |
Autor/a: | Pinaque Varela, Marcos |
Dirección/Titoría: | Rodríguez Rodríguez, Jesús Castro Rodríguez, Mª Montserrat |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional (EDIUS) Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación |
Palabras chave: | Material didáctico | Trastorno do Espectro Autista (TEA) | percepción docente | inclusión educativa | |
Data: | 2021 |
Resumo: | Esta tese presenta unha análise de carácter descritivo e interpretativo sobre a percepción que o profesorado galego de educación primaria posúe acerca dos materiais curriculares que existen e que se utilizan na escola ordinaria con alumnado con TEA. Para acadar dito obxectivo, desenvolveuse unha metodoloxía mixta consistente no deseño, validación e aplicación dun cuestionario e entrevistas, validados por un grupo de expertos que indagan no coñecemento, uso e valoración por parte do profesorado sobre os materiais curriculares para o alumnado con TEA. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/26343 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: