págs. 9-40
págs. 41-54
Flores machistas entre las páginas de un libro: Objetos: los libros, las flores (lo escrito) y un rostro (pintado)
págs. 55-70
págs. 71-90
págs. 91-110
From assimilation to liberation: reassessing Inés Role in José Zorrilla's 'Don Juan Tenorio'
págs. 111-132
Beyond neoclassicism and into Romanticism: Espronceda's incursions into history in 'Blanca de Borbón'
págs. 133-150
págs. 151-168
Irony in Carolina Coronado's 'Paquita': the voice of the female sbject in spanish romanticism
págs. 169-186
págs. 205-228
El disputado voto del señor Cayo: El extraño caso de unas elecciones góticas
págs. 229-248
Metaficción y 'elaboraciones al vapor': la novela histórica de Gertrudis Gómez de Avellaneda
págs. 249-264
págs. 265-280
págs. 281-304
The locus of meditations of the same and the other: Antonio Buero Vallejo's 'El tragaluz'
págs. 305-320
págs. 321-332
Federica Montseny: chronicler of an anarcho-feminist genealogy
págs. 333-358
Efectos secundarios: literatura y vida. Entrevista con Luisa Etxenike
págs. 371-383
Popular / High Culture: Universes of Discourse in Leopoldo María Panero's "Canción del llanero solitario"
págs. 385-401
Translation as Metaphysics: Working on Julia Uceda's Poetry
págs. 403-413
Coming to his senses: physical gratification in "La Nochebuena de 1836" and two texts of the Spanish avant-garde
págs. 415-436
Lost in translation: "La de Bringas" de la mano del ratoncito Pérez
págs. 439-452
La narrativa española de los noventa: ¿Existe una "generación X"?
págs. 455-476
págs. 479-489
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados