Ha sido reseñado en:
José Martín y Pérez de Nanclares
Revista de Derecho Comunitario Europeo, ISSN 1138-4026, Año nº 1, Nº 2, 1997, págs. 685-686
European regulation: the 552/89/EEC - broad-casting directive and its revision
págs. 1-12
La convention Européenne sur la télévision transfrontière: antécédents, contenu et mise en oeuvre
págs. 13-44
págs. 45-84
págs. 85-100
págs. 101-130
págs. 131-144
págs. 145-172
págs. 173-196
págs. 197-206
págs. 207-226
págs. 227-234
La réglementation applicable aux chaînes de télévision publiques et privées: la situation française
págs. 235-258
págs. 259-296
págs. 297-308
Televisión pública y privada en Italia: financiación y normas comunitarias
págs. 309-346
págs. 347-378
págs. 379-394
La aplicación de la regulación europea sobre ayudas públicas en la financiación de las empresas públicas de televisión: el caso español
págs. 395-426
págs. 427-488
págs. 489-502
págs. 503-520
The dutch audiovisual landscape: an interesting european case
págs. 521-534
The Länder's broadcasting competences and the european legal order: study of the german Constitutional Court judgment of march 22nd, 1995 and the reform of the basic law
págs. 535-548
L'audiovisuel en Belgique: quelles compétences pour quelles entités?
págs. 549-600
págs. 601-626
págs. 627-648
págs. 649-666
págs. 667-674
págs. 675-710
págs. 711-746
págs. 747-758
págs. 759-768
págs. 769-780
págs. 781-810
págs. 811-828
The political impact of the european program quotas: an analysis of art. 4 and 5 of the directive 89/552/EEC
págs. 867-874
Las cuotas comunitarias de programación televisiva y los acuerdos internacionales sobre comercia (Gatt-Gats): el conflicto EE.UU. - Unión Europea
págs. 875-902
Los instrumentos europeos de fomento al sector audiovisual: en particular, los programas media I y media II
págs. 903-930
págs. 931-942
págs. 943-970
págs. 971-986
págs. 987-1020
págs. 1021-1048
The need to adapt the present broadcasting regulation to the new realities: cable satellite and new interactive services and alternatives to traditional broadcasting
págs. 1049-1072
págs. 1073-1080
págs. 1081-1104
págs. 1105-1114
págs. 1115-1132
págs. 1142-1150
págs. 1143-1150
págs. 1151-1166
págs. 1167-1186
págs. 1187-1202
págs. 1203-1224
págs. 1225-1240
págs. 1241-1262
págs. 1263-1274
Advertising regulations depending on the different mass media: a critical study of the different treatment of comercial communication throug press and broadcasting
págs. 1275-1292
The need for different regulations and limits for different forms of advertising: the telepromotion case
págs. 1293-1320
págs. 1321-1338
The United Kingdom transposition of european regulation concerning advertising and sponsorship: the ITC codes and rules
págs. 1339-1360
págs. 1371-1392
Copyright and multimedia: licensing in the digital era
págs. 1393-1404
New right for performers and phonogram producers?: a report on the wipo process
págs. 1405-1426
págs. 1427-1438
Quelques difficultés d¿application de la loi française du 3 juillet 1985 sur les droits voisins des artistes-interprètes: le statut des artistes de doublage
págs. 1439-1462
págs. 1463-1478
págs. 1479-1492
págs. 1493-1500
págs. 1501-1526
págs. 1527-1540
págs. 1541-1548
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