págs. 3-10
págs. 11-26
El manuscrito 2-3 de la Catedral de Tarazona y sus arreglos instrumentales: comparación y estudio
págs. 27-46
"D'où vient cela?": franco-flemish influences in english and spanish keyboard music during the sixteenth century
págs. 47-70
págs. 71-86
págs. 87-124
págs. 125-136
Instrumentos de teclado y sistema cromático en la teoría musical española del siglo XVI: la aportación de Bermudo a la comprensión del nuevo sistema musical naciente
págs. 137-152
págs. 153-168
págs. 169-194
págs. 195-206
págs. 207-218
An early keyboard by Raymundo Truchado: an authentic inscription, a doubtful instrument?
págs. 219-230
págs. 231-254
The twelve clavicordios owned by Queen Maria Bárbara of Spain and the seven "cembali" owned by Carlo Broschi, known as Farinelli: facts and speculation
págs. 255-282
págs. 283-290
págs. 291-300
págs. 301-306
Eighteenth-century keboard music from the spanish female monastery of San Pedro de las Dueñas: secular music inside the cloisters
págs. 307-322
págs. 323-332
The seguidillas boleras of sor: with guitar, or with piano?
págs. 333-342
págs. 343-356
págs. 357-362
Lost and found: Granados's "Cant de les estrelles" for piano, organ, and chorus
págs. 363-368
La música para piano de Olallo Morales (1874-1957): del virtuosismo germánico a una imagen exótica de la música española
págs. 369-388
págs. 389-398
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados