Pagès, Joan (Pagès Blanch)
Pagès, Joan
Pagès i Blanch, Joan
VIAF ID: 65274915 ( Personal )
Permalink: http://viaf.org/viaf/65274915
Preferred Forms
- 200 _ | ‡a Pagès ‡b Joan
- 100 1 _ ‡a Pagès i Blanch, Joan
- 100 1 _ ‡a Pagès, Joan
-
-
- 100 1 0 ‡a Pagès, Joan
- 100 1 _ ‡a Pagès, Joan
-
4xx's: Alternate Name Forms (13)
Works
Title | Sources |
---|---|
Cartas eróticas | |
Com volem la Barcelona del futur? proposta didàctica per a l'estudi del passat, el present i el futur de la ciutat | |
Les Comunitats Europees | |
La Conciencia histórica en estudiantes y egresados del profesorado en historia de la Universidad Nacional del Litoral : un estudio de caso | |
El Conocimiento social y las competencias básicas [Diversos articles] | |
La crisi econòmica a l'aula : les representacions socials dels nois i noies i les seues perspectives de futur | |
Democràcia i participació | |
Didáctica del conocimiento del medio social y cultural en la educación primaria : ciencias sociales para comprender, pensar y actuar | |
El Disseny, el desenvolupament del currículum i el pensament del professor : el cas de l'experimentació del currículum de ciències socials del cicle superior d'EGB a Catalunya | |
Les Dones del 36 | |
La Educación cívica en la escuela : recursos para maestros | |
Els catalans als camps nazis presentacio del llibre | |
Els Conflictes bèl.lics al món actual : Lluïsa Sagalés : corresponsal de guerra | |
Els Continguts d'història del curriculum de la Generalitat : una anàlisi crítica | |
Els i les mestres com a responsables del currículum : el cas del Grup de mestres de ciències socials de segona etapa d’EGB de “Rosa Sensat” | |
Els Relats històrics a les aules de secundària : un cas d’investigació-acció | |
Els revolucionaris marxistes a l'Espanya dels anys 30 | |
Ensenyar i aprendre la justícia | |
¿Es necesaria una reforma del currículum de humanidades y de historia? | |
La Formación inicial de maestros y maestras de educación primaria: reflexiones sobre las luces y las sombras de los nuevos planes de estudio | |
Guerra, franquisme i transició | |
Història, memòria i ensenyament de la història : perspectives europees i llatinoamericanes | |
Imagen artística en la enseñanza de las víctimas del conflicto armado en Colombia | |
La Inclusión de las mujeres en la enseñanza de la historia y las ciencias sociales : estudio colectivo de casos en las aulas chilenas sobre sus posibilidades y limitaciones | |
Independentzia : 1936ko aukera galdua | |
La investigación en la enseñanza de la historia en América latina | |
L'Educació cívica a l'escola : de 5 a 14 anys : recursos per als mestres | |
L'Escola i la nació | |
L'Estudi de fets històrics | |
L'Estudi de la societat : Catalunya i la resta d'Espanya als segles XIX i XX | |
L'histoire nationale telle qu'elle est enseignée dans nos écoles : débats et propositions | |
Lletres d'amor | |
La Marta [Diversos articles] : [homenatge] | |
La matemàtica: una filosofia i una tècnica | |
Una Mirada al pasado y un proyecto de futuro : investigación e innovación en didáctica de las ciencias sociales | |
Modelos, contenidos y experiencias en la formación del profesorado de ciencias sociales | |
Nous currículums. Torna el Cid! [Diversos articles] | |
Nuevos enfoques de la educación cívica y de la educación política [Diversos articles] | |
Oliver i Puigdomènech, J. La prensa clandestina ... 1978 (a.e.) | |
Olot durant el trienni liberal, 1820-1823 | |
Oratge 3 : [Coneixement del medi] : [Cicle mitjà Ensenyament Primari] | |
Organismos internacionales CEE, ONU, OTAN | |
El Patrimonio : una visión integrada en la educación (Diversos articles) | |
La Pilar Benejam | |
Pràctiques de lògica exercicis de lògica d'enunciats i lògica de primer ordre | |
Práticas e conceções da história e da didática da história na formação de professores do ensino básico (10-12 anos) | |
La Prensa clandestina : (1939-1956) : propaganda y documentos antifranquistas | |
Profesor, profesora ¿por qué los niños y las niñas no están en la historia? | |
Los Profesores de geografía, la innovación de la enseñanza y su profesionalización: el lugar de los materiales curriculares | |
Psicopedagogia de les ciències socials i de les humanitats | |
Les Qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials | |
Le récit du commun : l'histoire nationale racontée par les élèves | |
Una Reflexió sobre l'estat de l'ensenyament de la història | |
Representación social del conflicto colombiano en los maestros de básica primaria | |
Las representaciones sociales de los niños y niñas de Cajamarca (Perú) y Treviso (Italia) sobre el patrimonio cultural | |
Las Representaciones sociales del derecho, la justicia y la ley de un grupo de adolescentes catalanes de 4º de ESO | |
Republicans i republicanes als camps de concentració nazis testomonis i recursos didàctics per a l'ensenyament secundari | |
Seis escenarios para su interpretación : los materiales y los trabajos de los alumnos en el aula de historia de España en Bachillerato | |
Situar-se en l'actualitat [Diversos articles] | |
La Subida al poder de Hitler : analizada por la prensa obrera de Barcelona | |
Ús i abús del llibre de text [Diversos articles] |