InstitucionesAclaración de materia/profesión
Portal Institucional (Dialnet CRIS)Periodo de publicación recogido
|
|
|
Recite, play and pronounce english joyfully with rhymes and chants!
Jean Todd Stephenson Wilson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 10, 2016, págs. 137-144
From Torres Bermejas to the Crimson Towers: Challenges arising and choices made in translating architectural texts in spanish into English
Jean Todd Stephenson Wilson, Amanda María Stephenson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 8, 2015, págs. 175-188
Jean Todd Stephenson Wilson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 7, 2015, págs. 187-192
"Quizás, quizás, quizás": Translators' dilemmas and solutions when translating Spanish songs into English
Jean Todd Stephenson Wilson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 6, 2014, págs. 139-151
Elaine Caroline Hewitt Hughes, Jean Todd Stephenson Wilson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 2, 2012, págs. 307-322
Foreign Language Anxiety and Oral Exam Performance: A Replication of Phillips's MLJ Study.
Elaine Caroline Hewitt Hughes, Jean Todd Stephenson Wilson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 2, 2012, págs. 170-189
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 1 (Março), 2011, págs. 365-382
Seguimiento en el ámbito universitario de los alumnos provenientes del sistema bilingüe secundario
Elaine Caroline Hewitt Hughes, Jean Todd Stephenson Wilson
Dedica. Revista de Educação e Humanidades, ISSN-e 2182-018X, ISSN 2182-0171, Nº. 1 (Março), 2011, págs. 407-424
Trabajos sobre estamentos educativos y diferencias culturales en la base de datos ERIC
Jean Todd Stephenson Wilson
Exedra: Revista Científica, ISSN-e 1646-9526, Nº. Extra 2, 2011 (Ejemplar dedicado a: Estamentos Educativos y Diferencias Culturales del Alumnado: diseno de actividades para el fomento de la socialización (EEDCA)), págs. 123-136
Jean Todd Stephenson Wilson
Exedra: Revista Científica, ISSN-e 1646-9526, Nº. Extra 2, 2011 (Ejemplar dedicado a: Estamentos Educativos y Diferencias Culturales del Alumnado: diseno de actividades para el fomento de la socialización (EEDCA)), págs. 341-350
The Hall of the Ambassadors: exploiting a reading passage for teaching english to tourist guides
Jean Todd Stephenson Wilson
Greta: revista para profesores de inglés, ISSN 1133-1909, Vol. 10, Nº. 1, 2002, págs. 48-54
Goodbye, england's rose: A poem and a song for Diana, Princess of Wales
Jean Todd Stephenson Wilson
Greta: revista para profesores de inglés, ISSN 1133-1909, Vol. 5, Nº. 2, 1997, págs. 60-64
"Quizás, quizás, quizás.": Translators' dilemmas when translating Spanish songs into English and some solutions they have found
Jean Todd Stephenson Wilson
Identidades culturales: Educación, Artes y Humanidades / coord. por Fernando José Sadio Ramos, María Angustias Ortiz Molina, 2014, ISBN 978-989-8486-13-4, págs. 85-86
Amanda María Stephenson, Jean Todd Stephenson Wilson
Actas del VII Congreso ACLES: Multilingüismo en los centros de lengua universitarios: evaluación, acreditación, calidad y política lingüística, 2012, ISBN 84-615-9134-8, págs. 78-88
Elaine Caroline Hewitt Hughes, Jean Todd Stephenson Wilson
Arte e Cultura Populares / coord. por Fernando José Sadio Ramos, María Angustias Ortiz Molina, 2012, ISBN 978-989-8486-09-7
The Foreign Language Classroom Anxiety Scale, FLCAS (Horwitz, Horwitz & Cope, 1986): a tool for measuring anxiety in language learning and performance in English for Specific Purpose students
Elaine Caroline Hewitt Hughes, Jean Todd Stephenson Wilson
Empiricism and analytical tools for 21 Century applied linguistics: selected papers from the XXIX International Conference of the Spanish Association of Applied Linguistics (AESLA) [Salamanca, 4-6 May 2011] / Izaskun Elorza (ed. lit.), Ovidi Carbonell i Cortés (ed. lit.), Reyes Albarrán Martín (ed. lit.), Blanca García Riaza (ed. lit.), Miriam Pérez Veneros (ed. lit.), 2012, ISBN 978-84-9012-154-2, págs. 473-483
Responsibility for performace in english language skills: Some empirical evidence for parental influence in children and in adults
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Arte y ciencia: Creación y responsabilidad / coord. por María Angustias Ortiz Molina, Vol. 2, 2010, ISBN 978-989-96165-2-3, págs. 197-216
II.V. Interculturalidad y Estamentos de la educación: la productividad recogida en la Base de Datos ERIC entre 2007 y 2010.
Jean Todd Stephenson Wilson
Diferencias culturales desde la perspectiva de los sectores educativos / coord. por María Angustias Ortiz Molina, 2010, ISBN 978-989-96165-6-1, págs. 71-78
V.V. El fomento de la socialización: Juego con papirofléxia y Ejercicio de lectura cooperativa.
Jean Todd Stephenson Wilson
Diferencias culturales desde la perspectiva de los sectores educativos / coord. por María Angustias Ortiz Molina, 2010, ISBN 978-989-96165-6-1, págs. 139-142
Foreign language anxiety in spanish students of english for professional purposes: its relationships with self-assessed levels, with expectations of success, and with actual performance in the four skills
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Professional English in the european context: the EHEA challenge / coord. por Ángeles Linde López, Rosalía Crespo Jiménez, 2010, ISBN 978-3-0343-0088-9, págs. 349-368
Jean Todd Stephenson Wilson
Diálogo e comunicaçao intercultural: A educaçao com as artes / coord. por Fernando José Sadio Ramos, 2009, ISBN 978-989-95257-9-5, págs. 279-298
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Investigación en educación y derechos humanos / coord. por María Angustias Ortiz Molina, 2009, ISBN 978-989-95257-8-8, págs. 419-445
Art and music in the teaching of listening and speaking in English and in Spanish
Jean Todd Stephenson Wilson
Música, arte, diálogo, civilización / coord. por María Angustias Ortiz Molina, 2008, ISBN 978-989-95257-5-7, págs. 237-244
Exploiting songs in the foreign language classroom
Jean Todd Stephenson Wilson
Música, arte, diálogo, civilización / coord. por María Angustias Ortiz Molina, 2008, ISBN 978-989-95257-5-7, págs. 473-478
Language anxiety before University entrance, at the begining of an elective course, and in end-of-semester exams: an empirical investigation
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Studies in honour of Neil Mclaren: a man for all seasons / coord. por Ángeles Linde López, Juan Santana Lario, Celia Margaret Wallhead Salway; Neil McLaren (hom.), 2008, ISBN 978-84-338-4882-6, págs. 121-136
Jean Todd Stephenson Wilson, Elaine Caroline Hewitt Hughes
Afectividad y educación en la sociedad globalizada [Archivo de ordenador]: actas de las IV Jornadas Pedagógicas de la Persona / coord. por Antonio Bernal-Guerrero, 2007, ISBN 9788469085639, págs. 160-187
Talking about film-making: a lesson based on the opening sequence of a TV version (1997) of "Rebecca", the novel by Daphne du Maurier (1938)
Jean Todd Stephenson Wilson
Las nuevas tendencias de las lenguas de especialidad en un contexto internacional y multicultural / Inmaculada Sanz Sainz (ed. lit.), Angel Miguel Felices Lago (ed. lit.), 2004, ISBN 84-338-3240-9, págs. 787-796
Anxiety in learning english as a foreign language: its associations with student variables, with overall proficiency, and with performance on an oral test
Jean Todd Stephenson Wilson
Tesis doctoral dirigida por Elaine Caroline Hewitt Hughes (dir. tes.). Universidad de Granada (2006).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados