Google Scholar: cites
Enseñar a argumentar científicament : un repte de les classes de ciències
Sardà i Jorge, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2000
Resum: In this paper a review of the main features of a scientific argumentative text is made. A reference framework and a methodological analysis of the difficulties of a group of students are proposed. Finally, educational proposals are generated to help students learn how to write argumentative texts in science lessons, in order to improve their scientific knowledge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 3 (2000) , p. 405-422, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21690
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n3-sarda-sanmarti
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4028


18 p, 87.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir