Google Scholar: cites
Los niveles de Van Hiele y la taxonomía solo : un análisis comparado, una integración necesaria
Huerta Palau, Manuel Pedro (Universitat de València. Departament de Didàctica de la Matemàtica)

Data: 1999
Resum: In this paper we present a compared analysis of related aspects on van Hiele's theory and SOLO Taxonomy. We analyze the possibility of identifying learning cycles into van Hiele's levels of reasoning. To that, we describe the assessment instrument, the approach we use to assign levels of reasoning and answer SOLO levels and the compared analysis with both assignments. The results show us how it is possible to identify learning cycles in some van Hiele levels and the utility of the assessment instrument to assess both levels of reasoning and answer SOLO levels.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 2 (1999) , p. 291-309, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21580
Adreça alternativa: https://ensciencias.uab.es/article/view/v17-n2-huerta
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n2-huerta
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4093


19 p, 153.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir