Google Scholar: cites
Dificultades en la enseñanza-aprendizaje de los problemas de física y química : I. Opiniones del alumno
Oñorbe de Torre, A. (IB Emilia Pardo Bazán)
Sánchez Jiménez, J. M. (Universidad de Alcalá. Departamento de Química Analítica, Química Física y Ingeniería Química)

Data: 1996
Resum: Analysing the ideas with which teachers and pupils confront problems in physics and chemistry. The starting point for this analysis is the compilation of the difficulties and causes of failure involved in solving problems raised during a didactic investigation of these subjects. This part shows the results obtained in relation to the pupils. They show their opinions on the difficulties they came across, their evaluations, relationships between these and other groups of students showing similar characteristics. Another paper will be dedicated to the teacher's opinions and a comparison between both groups.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Resolució de problemes de física i química ; Incomprensió d'enunciats de problemes ; Manca de treball ; Manca d'interès ; Manca de confiança ; Errades de càlcul ; Fallada de memòria
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 165-170, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21445
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n2-onorbe-sanchez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4222


6 p, 258.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-19, darrera modificació el 2022-09-21



   Favorit i Compartir