Vantaxes do uso de Twitter na aula de italiano como LE
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26015
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Vantaxes do uso de Twitter na aula de italiano como LEAutor(es)
Data
2020Cita bibliográfica
Tucci, Emiliana (2020): Vantaxes do uso de Twitter na aula de italiano como LE. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2020). Contextos universitarios transformadores: Boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 251-262)
Resumo
[Resumo]
O “Grupo de Innovación Educativa no Ensino-Aprendizaxe das Linguas e Literaturas Románicas” da Facultade de Filoloxía ten, entre outros obxectivos, fomentar o uso das redes sociais no ensino das linguas románicas. Neste artigo propoñemos os resultados da experiencia do uso de Twitter na aula da materia “Idioma Moderno 3: Italiano”, na cal participaron todo o alumnado matriculado.
A implementación desta, e de máis redes sociais que adoptamos noutras disciplinas en anos anteriores, ten como obxectivo principal o achegamento á lingua italiana mediante unha ferramenta próxima e de uso común entre o estudantado. Esta aproximación puido ser posíbel grazas a unha planificación de actividades semanais cuxas finalidades atinxen a aspectos gramaticais como o uso do subxuntivo, o incremento do léxico, actividades de creación literaria e un achegamento ás linguas rexionais de Italia. [Abstract]
The “Grupo de Innovación Educativa no Ensino-Aprendizaxe das Linguas e Literaturas Románicas” at the Faculty of Philology has, among other objectives, to increase the use of social networks in the teaching of Romance languages. In this article, we show the results of the experience of the use of Twitter in the course “Idioma Moderno 3: Italiano” in which all students have participated. The implementation of this and other social networks used in previous courses has as its main objective the approach to the Italian language through a closer and common tool among students. This closeness was possible thanks to a weekly programme of activities concerning grammatical aspects such as the use of the subjunctive, lexical increase, activities based on literary creation and an introduction to the regional languages of Italy.
Palabras chave
Italiano LE
Twitter
Ensinanza de linguas estranxeiras.
Ensinanza de linguas estranxeiras.
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2605-1222