Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista
Loading...
Files
Identifiers
Publication date
2013
Reading date
Advisors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Metrics
Abstract
Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els
efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista
(TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges
de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets
amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és
una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la
salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació
bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot
facilita l'adquisició futura d'algunes destreses.
Description
Bibliographic reference
Valls Lanáquera, David ; Suay Lerma, Ferran. Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2013-2014, Vol. 15, no. 2: 83-97