Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La incorporació de l’alumnat immigrat a l’aula ordinària de ciències: idees, pràctiques i noves propostes

  • Autores: Montserrat Torramilans, Neus Sanmartí i Puig
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 19, 2011 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 22-28
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Un problema important que actualment tenim el professorat de ciències de secundària es relaciona amb com treballar a l’aula ordinària amb alumnat que ha seguit una escolarització que en podríem dir “normal”, juntament amb alumnat nouvingut que desconeix la llengua o que no en té coneixements prou consolidats. En aquest treball es plantegen propostes d'actuació orientades a aconseguir que tots puguin aprendre coneixements científics significatius treballant conjuntament


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno