Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El cicle del paper: una proposta didàctica per aproximar-nos a la comprensió del problema dels residus

  • Autores: Alba Castelltort Valls, Neus Sanmartí i Puig
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 4, 2006 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 2-6
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’article exposa una experiència didàctica que pretén aprofundir en la comprensió de la problemàtica dels residus des de la perspectiva dels cicles. La proposta parteix de la in-terpretació del cicle del paper per ajudar l’alumnat a reflexionar i comprendre els perquès de la problemàtica del consum de paper i facilitar l’adquisició d’uns sabers que serveixin per explicar la problemàtica d’altres tipologies de residus. Les activitats d’avaluació realitzades mostren que els alumnes s’apropien d’aquest model amb facilitat, tot i que cal promoure noves activitats d’avaluació per determinar si aquest model perdura o no amb el temps i si promou canvis en les actituds i comportaments en-vers la prevenció i la separació dels residus. Aquesta experiència s’ha dut a terme en diverses escoles de Sabadell ja que forma part de les activitats d’educació ambiental del programa “Ciutat i Escola”.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno