Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Evaluación y contraste de los métodos de enseñanza tradicional y lúdico

  • Autores: Fabio Bovi, A. Palomino, Juan José González Henríquez
  • Localización: Apunts: Educación física y deportes, ISSN-e 2014-0983, ISSN 1577-4015, Nº 94, 2008, págs. 29-36
  • Idioma: español
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La natació, com ja és sabut, és un dels esports més recomanats a hores d�ara, per la qual cosa en resulta molt interessant l�estudi i la comprensió dels diferents aspectes que el caracteritzen, amb particular referència a determinats intervals d�edat. Aquest treball té com a objectiu el coneixement de les diferències que es produeixen entre l�ensenyament de la natació a través de la utilització d�una metodologia sistèmica o tradicional, i l�ensenyament d�aquesta pràctica duta a terme de forma lúdica. La raó que ens ha portat a la realització d�aquest estudi ha estat la intenció d�esbrinar si totes dues metodologies influeixen de la mateixa manera en l�aprenentatge de la natació, o si l�una és més efectiva i completa que l�altra. Per respondre a la nostra hipòtesi, hem analitzat tots els aspectes considerats d�especial rellevància en l�aprenentatge de la natació, sobretot els relacionats amb els intervals d�edat elegits per al nostre estudi (3-8 anys), i finalment hem obtingut uns resultats que ens han confirmat que existeixen diferències significatives, entre les dues estratègies utilitzades.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno