Creación de demanda e reducción de custos baixo ameaza de entrada
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19175
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Creación de demanda e reducción de custos baixo ameaza de entrada |
Outro/s título/s: | Demand-creating and cost-reducing under entry threat Creación de demanda y reducción de costes bajo amenaza de entrada |
Autor/a: | Antelo Suárez, Manel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Fundamentos da Análise Económica |
Palabras chave: | Empresa establecida | Entrante | Entrada impedida e acomodada | I+D | Publicidade | Incumbent | Entrant | Strategically prevented and accommodated entry | R&D | Advertising | Entrada impedida y acomodada | Publicidad | |
Data: | 2001 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 10, núm. 1 (2001), pp. 35-62 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Este artigo analiza un xogo de entrada no que a empresa establecida dunha determinada
industria ten liderado á hora de investir en publicidade (creadora de demanda) e en I+D
(reductor de custos) fronte á ameaza de entrada dun potencial competidor que produce un ben
substitutivo. O investimento en publicidade presenta efectos filtración, mentres que o gasto en
I+D é completamente apropiable. A combinación destes dous investimentos xera efectos estratéxicos
cruzados tales que, baixo condicións pouco restrictivas dos parámetros que miden o
grao de filtración da publicidade, a eficiencia productiva do gasto en publicidade e a eficiencia
do investimento en I+D, modifican de maneira substancial o comportamento estratéxico da empresa
establecida con relación á súa conducta esperable a partir dos respectivos espacios de
estratexias unidimensionais de capital duradeiro This paper examines an entry game in which the incumbent firm of a given industry has –when it faces the entry threat of an entrant which produces a substitute good– leadership both simultaneously on demand-creating advertising and cost-reducing R&D investments. Advertising expenditure has spillover effects, whereas R&D investment is fully internalized. It is shown that the combination of both commitments gives rise to such cross strategic effects that, under no restrictive conditions about parameters measuring the spillover degree of advertising, the productive efficiency of advertising, and the productive efficiency of R&D expenditures, may roundly modify the incumbent’s strategic behavior with regard to its conduct from the respective one-di-mensional investment settings Este artículo analiza un juego de entrada en el que la empresa establecida de una determinada industria tiene liderazgo a la hora de invertir en publicidad (creadora de demanda) y en I+D (reductor de costes) frente a la amenaza de entrada de un potencial competidor que produce un bien sustitutivo. La inversión en publicidad presenta efectos filtración, mientras que el gasto en I+D es completamente apropiable. La combinación de estas dos inversiones genera efectos estratégicos cruzados tales que, bajo condiciones poco restrictivas de los parámetros que miden el grado de filtración de la publicidad, la eficiencia productiva del gasto en publicidad y la eficiencia de la inversión en I+D, modifican de manera sustancial el comportamiento estratégico de la empresa establecida con relación a su conducta esperable a partir de los respectivos espacios de estrategias de capital duradero unidimensionales |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19175 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EC/010-Vol.10, Núm. 1 (2001) [24]
- FAE-Artigos [49]