Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La formació permanent del professorat de ciències: estat de la qüestió

  • Autores: Conxita Márquez, Neus Sanmartí i Puig
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 323, 2006 (Ejemplar dedicado a: Innovar en formació permanent), págs. 36-41
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La recerca en ensenyament de les ciències no ha deixat d'evolucionar i cada vegada hi ha més estudis sobre com es poden aconseguir resultats més bons en els aprenentatges i sobre l'ús de noves estratègies i instruments. Tot i així, es comprova que és difícil que les activitats de formació permanent es tradueixin en canvis substancials i duradors en la pràctica d'ensenyar ciències. A l'article, s'hi plantegen algunes hipòtesis per explicar aquest fet i s'hi parla d'algunes propostes endegades a Catalunya perquè la formació permanent esdevingui una eina útil i transformadora de la pràctica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno