Listening to learners (2013) ARTICULO Coyle, Do International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 244-266

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Translanguaging in a French-medium CLIL course
Translanguaging in a French-medium CLIL course Núm. 8 Pág. 45-62 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Chen, Xiuwen Zhao, Ke Dang, Qinran
La percepción del alumnado sobre AICLE
La percepción del alumnado sobre AICLE Núm. 23 Pág. 189-215
2023 Elia
Granados, Adrián
Strengthening Ties to L2
Strengthening Ties to L2 Vol. 11 Núm. 2 Pág. 182-206 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Psychology
Santiago Garabieta, Maite García Carrión, Rocío Villardón Gallego, Lourdes
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, by Maria del Mar Sánchez-Pérez (Hershey PA: IGI Global, 2020)
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, by Maria del Mar Sánchez-Pérez (Hershey PA: IGI Global, 2020) Núm. 65 Pág. 219-224 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2022 Miscelánea
Lafuente Millán, Enrique
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE?
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE? Núm. 38 Pág. 281-299 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena
Para um mapeamento multimodal do conceito de translanguaging com base em dados abertos
Para um mapeamento multimodal do conceito de translanguaging com base em dados abertos Vol. 36 Núm. 2 Pág. 188-208
2022 Diacrítica
Araújo, Sílvia Pereira, Mariana
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
2021 Universidad de Málaga
Postigo Fuentes, Ana Yara
El proceso de aprendizaje de una segunda lengua en los esports
El proceso de aprendizaje de una segunda lengua en los esports Núm. 84 Pág. 123-132 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Postigo Fuentes, Ana Yara Fernández Navas, Manuel
Key competences and plurilingual education in the Valencian Region (Spain)
Key competences and plurilingual education in the Valencian Region (Spain) Núm. 43 Pág. 35-53 ARTICULO
2020 Pulso
Cerezo Herrero, Enrique Romeu Peyró, María Candelaria Grao Rodríguez, Almudena
CLIL Teacher Training
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO
2020 Enseñanza & Teaching
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
Percepciones del alumnado en un contexto AICLE
Percepciones del alumnado en un contexto AICLE Núm. 3 Pág. 125-138 ARTICULO
2020 E-SEDLL
Acosta Manzano, Irene
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Effects of CLIL-based approaches on pre-service teachers’ learning in teacher education programs
Effects of CLIL-based approaches on pre-service teachers’ learning in teacher education programs Núm. 8 Pág. 238-267 ARTICULO
2019 ReiDoCrea
Onoda, Sakae
Students’ Perspectives on CLIL Programme Development
Students’ Perspectives on CLIL Programme Development Núm. 29 Pág. 137-158 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Oxbrow, Gina
Learning Outcomes in CLIL Programmes
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor
La enseñanza de ciencias sociales en la clase de educación física en lengua inglesa. Una propuesta didáctica en un contexto bilingüe
La enseñanza de ciencias sociales en la clase de educación física en lengua inglesa. Una propuesta didáctica en un contexto bilingüe Núm. 48 Pág. 71-84 ARTICULO
2018 Lenguaje y textos
Ruiz Cordero, María Begoña Rodríguez Morales, Aníbal
Are CLIL Students More Motivated?
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Navarro-Pablo, Macarena García Jiménez, Eduardo
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Núm. 15 Pág. 235-260 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Pavón Vázquez, Víctor Méndez García, María del Carmen
I do not want to learn Spanish
I do not want to learn Spanish Núm. 14 Pág. 9-37 ARTICULO
2017 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Álvarez Bernárdez, Paula Reyes Monereo Font, Carles
Training primary student teachers for CLIL
Training primary student teachers for CLIL Núm. 39 Pág. 35-57 ARTICULO
2016 Pulso
Delicado Puerto, Gemma Pavón Vázquez, Víctor
Metodologías activas para la enseñanza plurilingüe con estudiantes universitarios
Metodologías activas para la enseñanza plurilingüe con estudiantes universitarios Vol. 9 Núm. 18 Pág. 173-192 ARTICULO
2016 Magis
Gómez Hurtado, Inmaculada Carrasco Macías, María José García Rodríguez, María Pilar
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 104-130
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Banegas, Darío Luis
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL Núm. 23 Pág. 75-91 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor Prieto Molina, Marta Ávila López, Francisco Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jun-2024