Effect of initial status and growth in pseudoword reading on Spanish reading comprehension at the end of first grade (2010) ARTICULO Baker, Doris Luft Park, Yonghan Baker, Scott K. Psicothema Vol. 22 Núm. 4 Pág. 955-962

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Differences in growth reading patterns for at-risk spanish-monolingual children as a function of a tier 2 intervention
Differences in growth reading patterns for at-risk spanish-monolingual children as a function of a tier 2 intervention Núm. 21 Pág. 1-16 ARTICULO
2018 The Spanish Journal of Psychology
Crespo Alberto, Patricia Jiménez González, Juan Eugenio Rodríguez, Cristina Baker, Doris Luft Park, Yonghan
Evaluación del progreso de aprendizaje en lectura dentro de un Modelo de Respuesta a la Intervención (RtI) en la Comunidad Autónoma de Canarias
Evaluación del progreso de aprendizaje en lectura dentro de un Modelo de Respuesta a la Intervención (RtI) en la Comunidad Autónoma de Canarias Vol. 4 Núm. 2 Pág. 56-64 ARTICULO
2011 Escritos de psicología
Jiménez González, Juan Eugenio Baker, Doris Luft Rodríguez Rodríguez, Cristina Crespo Alberto, Patricia Artiles Hernández, Ceferino Afonso Cabrera, Miguel González Martín, Desirée Peake, Christian Suárez Rubio, Natalia Maria
Reponse to Intervention (TtI) Model: a promising alternative for identifying students with learning disabilities?
Reponse to Intervention (TtI) Model: a promising alternative for identifying students with learning disabilities? Vol. 22 Núm. 4 Pág. 932-934 ARTICULO
2010 Psicothema
Jiménez González, Juan Eugenio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024