Effect of initial status and growth in pseudoword reading on Spanish reading comprehension at the end of first grade (2010) ARTICULO Baker, Doris Luft Park, Yonghan Baker, Scott K. Psicothema Vol. 22 Núm. 4 Pág. 955-962
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Differences in growth reading patterns for at-risk spanish-monolingual children as a function of a tier 2 intervention Núm. 21 Pág. 1-16 ARTICULO | 2018 | The Spanish Journal of Psychology |
Crespo Alberto, Patricia
Jiménez González, Juan Eugenio
Rodríguez, Cristina
Baker, Doris Luft
Park, Yonghan
|
Evaluación del progreso de aprendizaje en lectura dentro de un Modelo de Respuesta a la Intervención (RtI) en la Comunidad Autónoma de Canarias Vol. 4 Núm. 2 Pág. 56-64 ARTICULO | 2011 | Escritos de psicología |
Jiménez González, Juan Eugenio
Baker, Doris Luft
Rodríguez Rodríguez, Cristina
Crespo Alberto, Patricia
Artiles Hernández, Ceferino
Afonso Cabrera, Miguel
González Martín, Desirée
Peake, Christian
Suárez Rubio, Natalia Maria
|
Reponse to Intervention (TtI) Model: a promising alternative for identifying students with learning disabilities? Vol. 22 Núm. 4 Pág. 932-934 ARTICULO | 2010 | Psicothema |
Jiménez González, Juan Eugenio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024