How CLIL can provide a pragmatic means to renovate science education – even in a sub-optimally bilingual context (2013) ARTICULO Grandinetti, Maria Langellotti, Margherita Ting, Y.L. Teresa International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 354-374

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Contar las ciencias
Contar las ciencias Vol. 26 Núm. 1 Pág. 149-169 ARTICULO
2022 Profesorado
Alcántara-Manzanares, Jorge Aguilar Cubillo, Sara Vara López, Alicia
Didáctica de las lenguas, Interculturalidad y Multilingüismo en Educación (DIME)
Didáctica de las lenguas, Interculturalidad y Multilingüismo en Educación (DIME) Vol. 26 Núm. 2 Pág. 279-289 OTRO
2021 Perifèria
Fernández Costales, Alberto Rodríguez Olay, Lucía
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL Núm. 0 Pág. 2625-2630 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
García Fernández, Beatriz Nieto Moreno de Diezmas, Esther Ruiz Gallardo, José Reyes
The language focus of Science education integrated with English learning
The language focus of Science education integrated with English learning Núm. 0 Pág. 399-404 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
Piacentini, Valentina Simões, Ana Raquel Vieira, Rui Marques
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Gierlinger, Erwin Wagner, Thomas
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice?
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice? Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7-16
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024