How CLIL can provide a pragmatic means to renovate science education – even in a sub-optimally bilingual context (2013) ARTICULO Grandinetti, Maria Langellotti, Margherita Ting, Y.L. Teresa International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 354-374
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 ANTROPOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Contar las ciencias Vol. 26 Núm. 1 Pág. 149-169 ARTICULO | 2022 | Profesorado |
Alcántara-Manzanares, Jorge
Aguilar Cubillo, Sara
Vara López, Alicia
|
Didáctica de las lenguas, Interculturalidad y Multilingüismo en Educación (DIME) Vol. 26 Núm. 2 Pág. 279-289 OTRO | 2021 | Perifèria |
Fernández Costales, Alberto
Rodríguez Olay, Lucía
|
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL Núm. 0 Pág. 2625-2630 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Enseñanza de las ciencias |
García Fernández, Beatriz
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Ruiz Gallardo, José Reyes
|
The language focus of Science education integrated with English learning Núm. 0 Pág. 399-404 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Enseñanza de las ciencias |
Piacentini, Valentina
Simões, Ana Raquel
Vieira, Rui Marques
|
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Gierlinger, Erwin
Wagner, Thomas
|
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice? Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7-16 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024