Extrinsic and intrinsic cue effects on perceptions of store brand quality (1994) Richardson, Paul S. Dick, Alan S. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 58 Núm. 4 Pág. 28-36

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Linking brand and competitive advantage
Linking brand and competitive advantage Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-10
2022 European Research on Management and Business Economics
Lima Rua, Orlando Santos, Catarina
The relationship between aesthetics, perceived value and buying intention
The relationship between aesthetics, perceived value and buying intention Vol. 11 Núm. 3 Pág. 1050-1069 ARTICULO
2020 Independent Journal of Management & Production
Le Hoang, Phuong Viet
Image perçue et attitude envers les marques de distributeur dans les pays émergents
Image perçue et attitude envers les marques de distributeur dans les pays émergents Vol. 35 Núm. 3 Pág. 58-85 ARTICULO
2020 Recherche et applications en marketing
FALL DIALLO, Mbaye
La investigación sobre la imagen de los alojamientos turísticos y las dimensiones que la componen
La investigación sobre la imagen de los alojamientos turísticos y las dimensiones que la componen Núm. 25 Pág. 217-252 ARTICULO
2019 Anuario Turismo y Sociedad
Moreno Gil, Sergio Picazo Peral, Patricia Korstanje, Maximiliano Emanuel
Capital de marca
Capital de marca Núm. 414 Pág. 13-22 ARTICULO
2019 Economía industrial
Martos Partal, Mercedes González Benito, Óscar
Betting exclusively by private labels
Betting exclusively by private labels Vol. 22 Núm. 2 Pág. 183-202 ARTICULO
2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Ruiz Real, José Luis Gázquez Abad, Juan Carlos Esteban Millat, Irene Martínez López, Francisco José
Brand influence on consumer evaluations in private label food products
Brand influence on consumer evaluations in private label food products Núm. 151 Pág. 351-392 ARTICULO
2015 Esic market
Buil López-Menchero, Tamar Delgado de Miguel, Juan
Measuring the influence of customer-based store brand equity in the purchase intention
Measuring the influence of customer-based store brand equity in the purchase intention Vol. 15 Núm. 1 Pág. 93-118 ARTICULO
2015 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Calvo-Porral, Cristina Martínez Fernández, Valentín Alejandro Juanatey Boga, Óscar Lévy Mangin, Jean Pierre
Consumer identification with store brands
Consumer identification with store brands Vol. 18 Núm. 2 Pág. 111-126 ARTICULO
2015 Business Research Quarterly
Rubio Benito, Natalia Villaseñor Román, Nieves Oubiña Barbolla, Javier
What matters to store Brand Equity?
What matters to store Brand Equity? Vol. 19 Núm. 3 Pág. 136-146 ARTICULO
2013 Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa
Calvo-Porral, Cristina Martínez Fernández, Valentín Alejandro Juanatey Boga, Óscar Lévy Mangin, Jean Pierre
Perceived quality in fresh peaches
Perceived quality in fresh peaches Vol. 38 Núm. 2 Pág. 179-190
2011 Ciencia e investigación agraria
Mora González, Marcos Germán Espinoza, Jacqueline Schnettler Morales, Berta Echeverría Cortada, Gemma Predieri, Stefano Infante, Rodrigo
La importancia del atributo origen en la elección de productos agroalimentarios
La importancia del atributo origen en la elección de productos agroalimentarios Núm. 13 Pág. 57-90 ARTICULO
2007 Economía agraria y recursos naturales
Cortiñas Ugalde, Mónica Chocarro Eguaras, Raquel Elorz Domezaín, Margarita Villanueva, María Luisa
Evaluación de preferencias para las mandarinas en el mercado británico. Aplicación de las subastas Vickrey
Evaluación de preferencias para las mandarinas en el mercado británico. Aplicación de las subastas Vickrey Núm. 11 Pág. 157-175 ARTICULO
2006 Economía agraria y recursos naturales
Martínez-Carrasco Martínez, Laura Vidal Giménez, Fernando Poole, Nigel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Jun-2024