Consumer Participation in Coproduction: "I Made It Myself" Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product. (2012) Troye, Sigurd Villads Supphellen, Magne Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 76 Núm. 2 Pág. 33-46

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Prosumer Faces
The Prosumer Faces Vol. 6 Núm. 1 Pág. 1
2022 CBR
Santana, Italo Rogerio Correia de Leão, André Luiz Maranhão de Souza Henrique, Vitor de Moura Rosa Nunes, Walber
The effect of behavioral biases on financial decisions
The effect of behavioral biases on financial decisions Vol. 10 Núm. 2 Pág. 1-63
2021 Revista Estrategia Organizacional
Peón, David Antelo, Manel
Innovación en el mercado turístico
Innovación en el mercado turístico Núm. 48 Pág. 25-48 ARTICULO
2021 Cuadernos de turismo
Crespí Vallbona, Montserrat Mascarilla Miró, Oscar
A vontade de potência do prossumidor
A vontade de potência do prossumidor Vol. 18 Núm. 2 Pág. 161-193
2019 RECADM
Costa, Flávia Zimmerle da Nóbrega Leão, André Luiz Maranhão de Souza
Agenciados pelo desejo
Agenciados pelo desejo Vol. 58 Núm. 1 Pág. 74-86 ARTICULO
2018 RAE-Revista de Administração de Empresas
Leão, André Luiz Maranhão de Souza Costa, Flávia Zimmerle da Nóbrega
An inclusive taxonomy of behavioral biases
An inclusive taxonomy of behavioral biases Vol. 6 Núm. 1 Pág. 24-58 ARTICULO
2017 European Journal of Government and Economics
Peón, David Antelo, Manel Calvo-Silvosa, Anxo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Jun-2024