La televisió: una qüestió d´espais entre proximitats i distàncies
págs. 5-11
págs. 13-21
págs. 23-32
Public access television: la televisió a l´abast
págs. 33-38
págs. 39-44
Sindicació IP: sindicació i nou model de distribució de continguts a les xarxes de TV locals catalanes
págs. 45-51
Diagnòstic de la televisió digital terrestre local a Catalunya (setembre - octubre 2009)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
págs. 53-61
Cine i prostitució: una lectura del sexe de pagament en la ficció cinematogràfica
págs. 63-71
Hipermodernitat i carnavalesc: el reality humour a la televisió de tombant de segles XX i XXI. Proposta d´estudi
págs. 73-80
Castells, M. Comunicació i poder
Es reseña de:
Barcelona : UOC, 2009. ISBN 978-84-9788-856-1
págs. 81-82
García Gutiérrez, A. La identidad excesiva
Es reseña de:
Madrid: Biblioteca Nueva, 2009. ISBN 978-84-9742-837-8
págs. 83-84
Gumucio-Dagron, A.; Tufte, T. (comp.). Antología de comunicación para el cambio social: Lecturas históricas y contemporáneas
Es reseña de:
Gumucio-Dagron, A.; Tufte, T. (comp.). Antología de comunicación para el cambio social: lecturas históricas y contemporáneas
A. Gumucio-Dagron (comp.), T. Tufte (comp.),
South Orange (Nova Jersey), La Paz (Bolívia) : Consorcio de Comunicación para el Cambio Social ; Plural Editores, 2008
págs. 85-86
Nielsen, J.; Pernice, K. Eyetracking Web Usability
Es reseña de:
Nielsen, J.; Pernice, K. Eyetracking Web Usability
J. Nielsen, K. Pernice
San Francisco : New Riders Press, 2009
págs. 87-88
Aguado Terrón, J. M.; Martínez Martínez, I. J. (coord.) Sociedad móvil: Tecnología, identidad y cultura
Es reseña de:
Sociedad móvil: tecnología, identidad y cultura / coord. por Juan Miguel Aguado Terrón, Inmaculada José Martínez Martínez
Biblioteca Nueva, 2008. ISBN 978-84-9742-875-0
págs. 89-90
Ojer Goñi, T. La BBC, un modelo de gestión audiovisual en tiempos de crisis
Es reseña de:
Ojer Goñi, T. La BBC, un modelo de gestión audiovisual en tiempos de crisis
T. Ojer Goñi
Madrid : Euroeditions, 2009
págs. 91-93
Lowe, G. F. The Public in Public Service Media
Es reseña de:
Lowe, G. F. The Public in Public Service Media. Nordicom, 2009. ISBN: 978-91-89471-94-8
G. F. Lowe
Göteborg : Nordicom, 2009
págs. 95-96
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados