Del filòsof com a intel·lectual a l'intel·lectual mediàtic
Jordi Busquet Durán
págs. 9-58
Trabajadores intelectuales e industrias culturales
Daniel E. Jones
págs. 59-74
Els fills fronterers de Montaigne
Francesc-Marc Álvaro
págs. 75-80
L'intel·lectual i la massa
Ferran Toutain
págs. 81-96
La condició intel·lectual del periodista
Albert Sáez i Casas
págs. 97-102
L'última metamorfosi de l'intel·lectual catòlic. En memòria de Jean Guitton (1901-1999)
Francesc Torralba Roselló
págs. 103-116
La ciència i els científics en l'espai públic
Jordi Berrio
págs. 117-130
"Expandir la confusió": Dalí i els mitjans de comunicació de masses
Ferran Sáez Mateu
págs. 131-140
El inventor del periodismo radiofónico. Estudio de las crónicas radiofónicas de Edward R. Murrow
Eva Comas Arnal
págs. 143-156
La irrupció d'internet en la comunicació política dels partits
Marta Cantijoch Cunill
págs. 157-172
Mèdia i lideratge polític. El pes dels mitjans de comunicació en el màrqueting polític contemporani
Toni Aira Foix
págs. 173-190
El videoclip com a obra d'art total. Sobre "Africa Shox" (Leftfield), de Chris Cunningham
Jaume Radigales
págs. 191-200
El segrest de Txèkhov: Vicenç Pagès Jordà
Vicenç Pagès Jordà
págs. 203-206
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: